Blog

Vesti, akcije, događaji, zanimljivosti...
21 апр 2020

4 stvari koje rade najuspešniji remote timovi

Za mnoge firme „remote“ rad njihovih zaposlenih je uobičajen, možemo čak reći i nekakva norma.

Radeći „remote“, kompanijama se daje mogućnost da privuku različite talente, ponude fleksibilnije radno vreme i timom upravljaju na daljinu. Sa ovih nekoliko ideja možete kreirati radnu strukturu za što efikasniji rad na daljinu kojom ćete poboljšati poslovnu kulturu vaše kompanije.

1. Postavite jasna očekivanja

Ovo je ključna stavka za svaki tim, ali je izuzetno važno da timovi koji rade na daljinu razmišljaju isto o isporuci, rokovima kao i metrikama uspešnosti. Menadžeri bi trebalo da imaju jasnu sliku o tome kako uspeh vidi svaki član tima i da ima efikasnu komunikaciju sa njima. Primera radi, ako zaposleni treba da podnese nedeljni izveštaj, uzmite u obzir kreiranje templatea za izveštaj i postavite rok za njegovu predaju.

2. Napravite sopstveni oblik komunikacije

Da biste najbrže i najjednostavnije saznali koji je način komunikacije najdraži vašim zaposlenima, jednostavno ih pitajte. Brzim istraživanjem možete zatražiti od njih da vam napišu listu o tome kojim putem bi želeli da budu kontaktirani vezano za neka brza poslovna pitanja naspram dugih pitanja u koja bi trebalo da budu više uključeni. Tako npr. farmaceutska kompanija Merck u svojoj komunikaciji koristi akronime poput NNTR (No Need To Respond) kako bi dodali više različitosti, ali i jasnoće u svoju internu komunikaciju.

3. Organizujte teambuliding

Iako je za ovako nešto potrebno planiranje, vreme, ali i novac, teambuilding je jedan od načina da utičete na povezivanje među svojim zaposlenim spajajući vreme za rad, ali i za odmor. Tako npr. kompanija Masthead Media godišnje organizuje bar jedan događaj na kojem se svi zaposleni okupe na istom mestu i međusobno se upoznaju. Uprkos fleksibilnosti koju dobijete „remote“ radom ipak možete imati osećaj izolovanosti pa je zbog toga uvek dobro da se organizuju ovakva događanja kako bi se članovi tima povezali, „brainstormovali“ i učili jedni od drugih.

4. Slavite poslovne uspehe, rođendane i druge događaje

Kreiranjem zajedničkih virtuelnih prostorija, poput „chat rooma“ ili timskog newslettera za isticanje odličnog rada pomažete da zaposleni koji rade na daljinu imaju osećaj zajedništva, a tako se i gradi kultura međusobnog podržavanja. Ovim se takođe omogućuje zaposlenima da upoznaju druge članove tima i zajedno ostvaruju uspehe.

Uspešno poslovanje nije jedino što bi trebalo proslaviti, takođe je dobro dati važnost i rođendanima zaposlenih kao i njihovim ličnim uspesima kako bi ovakav oblik poslovanja za članove timova učinio da se osećaju uključeno i cenjeno.

Izvor: iLearn

Leave a Reply