O kursu Linkedin i Facebook oglašavanje
Obuka Linkedin i Facebook oglašavanje je pripremljena tako da te detaljno uvede u proces oglašavanja i korišćenja Facebook i Linkedin Ads Manager-a. Tokom obuke upoznaćeš se sa tehničkim karakteristikama i načinima funkcionisanja algoritma, realnim primerima iz prakse i iskustvenim preporukama. Nakon kursa naučićeš kako da samostalno praviš reklame na Facebook-u, Instagram-u, i Linkedin-u.
Kome je namenjen
- Individualcima koji bi želeli da se karijerno usmere ka performans marketingu
- Vlasnicima malih biznisa
- Marketarima koji bi želeli da unaprede svoje znanje i savladaju novu oblast u digitalnom marketingu
- Bilo ko kome se kombinacija kreativno izražavanja i analitičkog pristupa dopada. 🙂
Potrebno predznanje:
Za kurs nije potrebno predznanje. Jedini uslov je da imate kreiran Facebook profil.
Trajanje:
26 časova
Sadržaj kursa Linkedin i Facebook oglašavanje:
Kreiranje Facebook Business Manager-a
Kreiranje Ad Account-a
Povezivanje plaćanja
Naplata sredstava
Upoznavanje sa Ads Manager-om
CILJEVI KAMPANJA
Struktura kampanje – budžeti, publika, placements, kreiranje same reklame, imenovanje kampanje i slojeva u kampanji, brisanje i dupliranje kampanja.
Kreiranje kampanje sa ciljem Engagement
Kreiranje kampanje sa ciljem Traffic i Brand Awareness
Kreiranje Pixel-a i povezivanje
Kreiranje kampanje sa ciljem Lead Generation – messages i Instant forms
Upoznavanje sa tipovima publike i njihovo kreiranje
IZVEŠTAVANJE
Upoznavanje sa bitnim metrikama
Čuvanje i kreiranje izveštaja
Tumačenje podataka
A/B testiranje
Case study- Izrada kompletne reklame na primeru i misaoni proces
Pravljenje Ad Accounta
Povezivanje plaćanja
Upoznavanje sa Ad Account interfejsom
PRAVLJENJE KAMPANJE
Struktura kampanje
Opcije targetiranja
Korišćenje različitih formata
Upoznavanje sa specifikacijama za različite formate
KREIRANJE KAMPANJA SA RAZLIČITIM CILJEM
Kreiranje kampanje kada je cilj – Engagement
Kreiranje kampanje kada je cilj – Traffic
Kreiranje kampanje kada je cilj – Reach
Kreiranje kampanje kada je cilj – Lead Generation
IZVEŠTAVANJE
Pregled i sistematizacija izveštaja
Pregled tipova izveštaja
Pregled značajnih metrika
Tumačenje podataka