ITIL 4 – Foundations of IT Service Management u septembru
Information Technology Infrastructure Library (ITIL) je najkorišćeniji okvir upravljanja IT uslugama u svetu. ITIL pomaže organizacijama da efikasno upravljaju rizicima, poboljšaju odnose sa kupcima, podstaknu isplativije prakse i kreiraju dinamično IT okruženje koje može slobodno rasti i razvijati se.
ITIL daje uputstva organizaciji i ljudima da koriste IT kao sredstvo za podsticanje promena u poslovanju, transformaciji i razvoju. Jednostavno, ITIL koriste organizacije koje žele da bolje usklade svoje potrebe sa IT uslugama.
Veoma je fleksibilan, skalabilan i svestran, zbog čega bilo koje IT odeljenje može primeniti ove metodologije.
Ovaj je okvir koristan za dokumentovanje procesa, funkcija i uloga u upravljanju IT uslugama. Može se prilagoditi i koristiti u kombinaciji sa drugim dobrim praksama kao što su:
- COBIT (okvir za IT Governance i kontrolu)
- Six Sigma (metodologija kvaliteta)
- TOGAF (okvir za IT arhitekturu)
- ISO 27000 (standard za IT sigurnost)
- ISO/IEC 20000 (standard za upravljanje IT uslugama)
Razlike koje ITIL-a 4 u odnosu na starije verzije se vide u uključivanju dodatnih najboljih praksi i novih materijala o integraciji, povećava saradnju, olakšava komunikaciju u celoj organizaciji i integraciju Agile i DevOps u ITSM strategije. U suštini, pored fokusa na koncepte troškova, ishoda, rizika i vrednosti, nova verzija podstiče holistički pogled na IT.
Ovaj specijalistički trening će biti održan u prostorijama našeg IT edu centra Smart School, ul. Kralja Aleksandra 12 (TC Pariski magazin, II sprat) u Novom Sadu. U skladu sa epidemiološkom situacijom i zahtevima polaznika, ovaj trening se može održati i online.
ITIL 4 – Foundation of IT Service Management
17. i 18. septembar 2020. od 9:00h do 17:00h (čet-pet)
Prijave su u toku…