Stanje društvenih medija u Srbiji 2021
Pitali smo se kakvi su trendovi na društvenim mrežama u Srbiji ove godine. Šta se to promenilo? Na šta više „trošimo“ vremena? Šta je to što budi naša interesovanja i gradi poverenje? I naravno koje društvene mreže dominiraju među našim građanima?
Zato smo malo „čačkali“ po internetu i privuklo nam je pažnju istraživanje Social Serbia 2021 koje je po petu godinu za redom sprovela agencija Pioniri u saradnji sa agencijom Smart Plus Research.
Prema ovom istraživanju, od 1000 ispitanika, čak 92% ima otvoren nalog na nekoj od dostupnih društvenih mreža. Dok su ostale društvene mreže uglavnom održale identičnu bazu korisnika, broj naloga na TikToku je za godinu dana uvećan čak 3 puta! Nalog na ovoj mreži ima 20% celokupnog uzorka, a istraživanje otkriva da je taj broj mnogo veći kada se radi o ispitanicima starosti 12-17 i 18-24 godine. Manji, ali ipak prisutan rast ostvario je i Facebook.
Ako se bavite digitalnim marketingom ili ste jednostavno aktivni online korisnik, pogledajte šta je ovo istraživanje pokazalo – Social Serbia 2021.